Algemene Vergadering

dinsdag 10 november 2020

 
Tijd
start om 19:30 uur
Inschrijfperiode
zondag 18 oktober 2020 t/m vrijdag 4 december 2020
Inschrijving te annuleren tot
dinsdag 10 november 2020
Locatie
Online
 
Op dinsdag 10 november staat om 19.30 uur een Algemene Vergadering (AV) gepland. Wegens de aangescherpte maatregelen tegen verdere verspreiding van het coronavirus zal de AV helaas wederom online plaatsvinden. 
 
Om deel te kunnen nemen aan de online AV is aanmelding verplicht. Voorafgaand aan de AV zullen inloggegevens per e-mail verstuurd worden naar de leden die zich aangemeld hebben. Leden kunnen zich uiterlijk 6 november aanmelden via de inschrijfoptie in het agendapunt op de website. Let op: de inschrijving is pas compleet indien op 'afronden' is geklikt en een bevestigingse-mail is ontvangen. 
 

De stukken zullen voorafgaand aan de AV in de bibliotheek van het afgesloten deel van de website geplaatst worden. Eventuele vragen naar aanleiding van de stukken kunnen tot 72 uur van tevoren per e-mail (siraterces.[antispam].@karzvdehoop.nlworden ingediend. 

 

 

Inschrijven